Jom Baca Quran

Monday, November 5, 2012

~~Alatan Jahitan~~

Suka !! Suka !! Sukanye...

Suka sungguh nak update blog hari ni, sebab benda yang saya suka, saya dah dapat.
Bendanya tak ada2 apapun, cuma box untuk letak barang2 jahit saja. Dulu saya letak dalam tool box ( tengok entry lama ), tak cantik.. macam tool box kat ofis saja, dah la kerja pun pakai tools, nak la jugak benda2 yang kiut.miut...

Adik2 boleh tiru untuk collection adik2 ye...
.
.
.
Jom layan gambar ( ni kalau ofismate tengok mau demam, jeles kat aku ni...)


 Aaa... ni lah yang saya suka tu, murah saja, beli kat DIY ye adik2...
Kecik comel saja ( azimah tamau kecik2, dia nak besaq2, ishh..ishh.. byk menjahit tu...)
kaler pink lagi, orang lama ni... suka la kaler pink2 ni.


 Ha..ni bila bukak, macam2 boleh bubuh, dia kena simpan kemas2, baru seronok menjahit..


 Yang ni pulak untuk simpan brg2 macam butang, zip...


 bekas dua hinggit ni malas nak tunjuk, tak cantik pun.. cuma nak tunjuk reben tu, beli online saja..
kat kedai... macam tak jumpa la reben yg comel2 macam ni.


 Haa...ni bekas letak benang.. tapawer tu, anak dapat hadiah kafa... dapat lah... kat ibu dia..
save budget sungguh.


Last... amboi...banyak sungguh bekas dia,,, ni bekas manik, dah bercampur maniknya, buat idak lagi....

sekian, itu lah alatan saya, saya suka simpan2 macam ni baru lah semangat nak menjahit.
Lepas ni nak deko2 pulak bilik menjahit,,, assalamualaikum.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails