Jom Baca Quran

Monday, February 18, 2013

~Terima Kasih Mak~

Sekarang ni kat mana2 baik paper atau ruangan sosial ibu2 pakat dok cerita pasal baby yang kena lambung dengan bibik dia. Saya memang tak tengok pun video tu, sebab kesian sangat2 kat baby malang tu.
.
.
.
Inilah risiko yang ibu2 kena hadapi apabila keluar bekerja dan meninggalkan anak2 pada pembantu rumah. Kita kena tawakal sahaja pada Allah. Tuntutan hidup memaksa kita kaum ibu untuk keluar bekerja membantu suami menambah pendapatan keluarga. Macam saya, saya bersyukur sangat2 ada mak yang boleh  tengok2kan anak saya. Sepatutnya pada usia mak macam ni mak dah patut berehat, dan tak payah susah2 tukar lampin baby lagi. Ini pengorbanan mak buat saya, katanya "dari duduk rumah saja tu baik mengasuh", terima kasih mak sebab jaga akak sampai lah ke anak2 akak.
.
.
.

Macam ni lah perasaan seorang ibu..
setia melindungi anaknya tak kira masa kecik, besar susah dan senang...
Terima kasih mak!!! I love u forever till Jannah...
.
.
.
tengok ni dah 'besar' anak mak, tapi duduk bawah ketiak mak lagi !!!
he..he..he..( at last keluaq jugak muka ye)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails