Jom Baca Quran

Friday, June 14, 2013

~~Luka Jahitan Bersalin Cepat Sembuh~~

Entry kali ni..agak malu sikit nak kongsi, tapi tak pelah...kita share ramai2 ya..
Saya tak tahulah kesan sampingannya,,tapi cara yang saya buat ni mengikut cadangan dari pengasas Nona Roguy sendiri, dan ianya amat berkesan.


Minyak Herbanika


Saya guna minyak nilah...caranya lepas kita keluar dari 'labour room' tu...bila saya rasa boleh bangun jalan..saya akan pergi bersihkan apa yang patut..bukan mandi ya adik2...seterusnya saya akan letakkan minyak ni dalam 3-5 titik dekat pad dan pakai, anda akan rasa selesa dan berangin...gitu tapi tak pedih tau!!

Seterusnya, saya juga akan sapu di tapak kaki dan kepala..terus pakai stokin...bagi mengelakkan badan masuk angin...ini lah petua saya...boleh cuba na...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails